Accepterad passat340 | Medlem ansökning (derbi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

passat340

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? norrland69

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter William Marklund och han är en glad person som vill skaffa set ett jobb efter flera år i gruvan och han är väldigt intresserad av bilar och motorer han älskar att skruva med sina bilar och hjälper andra att skruva med också sen har en tjej som heter Sofia och när dom är med varandra så brukar vi vare och köra bil och fika på olika platser på jorden. bor även i Luleå men på grund av familjen så flytta jag till den här staden. min barndom var bra men min pappa var alkolist och då vart jag slagen på kvällarna men på dagarna så var vi och spela fotboll så jag tycker att den var ganska bra. jag har spela fotboll när jag var litrn och är ganska sportig. mamma är död hon dog när jag var 1 så mins inge och har inga syskon

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en väldigt hög rp nivå till unive och roliga scenario så båda parterna kan ha det kul när man spelar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man skulle dö i ett skott scenario så kan man inte ta vård och fara tillbaka så man kan skjuta dom sen det tycker jag är otroligt dåligt och långt man ska ha en rp nivå som är bra för unive

Hur hittade du Unive? mina polare och sen har jag sett mycket om yt

Tillbaka