Nekad pashh1x | Ban Överklagan [Norrland]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pashh1x

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gewsfwefwe/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/id/gewsfwefwe/edit/info

Vad är din discord tagg? Pashh1x

Vem var det som bannade dig? Lennart/lohkjt

Bild på banmeddelande: 090.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De bannade mig eftersom jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag satt och pratade med en kille som var ny på servern, jag försökte förklara en sak i rollspelet liksom men han förstod inte någonting även fast jag förklarade flera gånger så jag sa snabbt i ooc var det var jag menade så han skulle förstå men då speccade en mod oss och bannade mig direkt. Det som hände var att jag skulle låna en grej utav honom men han litade inte på mig, så jag sa att gudarna skulle flytta mig till en annan stad ifall jag skulle scamma honom men han förstod inte så jag sa snabbt i ooc så han skulle förstå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker inte att det direkt var en felaktig bann, men kanske lite hård för att jag skulle hjälpa en ny kille på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad nån gång tidigare, en gång blev jag bannad för att jag snodde en bil på sjukan och då vart jag bannad i ungefär 1 dag, och så lärde jag mig att jag nog inte borde göra det igen. Men jag har aldrig blivit bannad innan för ooc eller något sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja! jag hade bara kunnat skita i att hjälpa honom och gått därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka