Nekad PasheG1 | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PasheG1

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Shefqeti

Vad är ditt discord namn? PasheG1#7735

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Abdi Karlsson föddes en vintermorgon i norra Sverige, där han växte upp med sina somaliska föräldrar, Ahmed och Sofia. Barndomen var fylld av både utmaningar och glädje, där Abdi lärde sig att navigera mellan sin somaliska och svenska identitet.

Fotbollen blev snabbt en passion och ett sätt för honom att uttrycka sig och knyta vänskapsband. Utöver fotbollen fann han en kärlek för musik och lärde sig spela gitarr, vilket blev ett verktyg för att bearbeta känslor och dela sina upplevelser.

Abdi reflekterade ofta över sin identitet och kände en stark tacksamhet mot sina föräldrar för deras uppoffringar. Med en dröm om att inspirera andra unga att följa sina passioner, kombinerade Abdi sitt engagemang för fotboll och musik och strävade efter att göra en positiv skillnad i världen.

Abdis liv tog en dramatisk vändning när han i tonåren råkade ut för en allvarlig knäskada under en fotbollsmatch. Skadan var så pass allvarlig att hans drömmar om en professionell fotbollskarriär krossades. Han genomgick flera operationer och rehabilitering, men smärtan och begränsningarna kvarstod.

Denna period var en av de mörkaste i Abdis liv. Utan fotbollen kände han sig vilse och frustrerad. Hans identitet och framtidsdrömmar verkade ha försvunnit i ett slag. I takt med att han drogs bort från sina tidigare intressen och sin positiva livsväg, började Abdi söka efter en ny mening och tillhörighet.

I brist på vägledning och stöd föll Abdi in i dåligt sällskap. Han började umgås med ungdomar som ägnade sig åt småkriminalitet. Till en början var det mest oskyldiga bus, men snart eskalerade det till allvarligare brott. Abdi drogs in i en värld av snabba pengar och farliga situationer, och kriminaliteten blev en del av hans vardag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att introducera Abdi Karlsson i ett GTA Roleplay (RP)-universum kan tillföra en intressant och mångfacetterad karaktär som bidrar till djup och dynamik i spelet. Här är några sätt på vilka Abdi kan integreras och bidra till GTA RP:

Musiker: Abdi kan arbeta som gatukonstnär eller på lokala klubbar, där han spelar gitarr och sjunger. Detta kan leda till roliga och kreativa interaktioner med andra spelare, samt möjligheter för honom att organisera musikevenemang eller deltaga i talangtävlingar.

Sportcoach: Med sin bakgrund inom fotboll kan Abdi arbeta som tränare eller sportinstruktör, vilket ger honom möjlighet att skapa sportevenemang och träningar för andra spelare.

Tidigare Kriminell: Abdi kan ha en bakgrund som tidigare medlem i ett gäng eller en kriminell organisation, vilket kan ge honom kontakter och kunskap inom den undre världen. Detta kan leda till intressanta uppdrag, från att lösa gamla tvister till att infiltrera kriminella nätverk.

Vänner och Allierade: Abdi kan snabbt skapa nya vänner genom sin karisma och sin bakgrund som musiker och sportentusiast. Dessa vänner kan bli viktiga allierade i både lagliga och olagliga aktiviteter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Rollspel (RP) handlar om att skapa en gemensam berättelse där alla spelare bidrar till att utveckla handlingen. Det innebär att varje karaktär har sin egen utveckling, och ibland innebär det att en karaktär måste förlora eller möta utmaningar för att berättelsen ska bli mer spännande och engagerande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått att det är viktigt att följa serverns regler för att säkerställa en rättvis och rolig upplevelse för alla spelare. Här är ett exempel på vanlig regel som brukar gälla på många GTA Roleplay-servrar. Meta-gaming innebär att använda information som din karaktär inte skulle veta i spelet, men som du som spelare vet. Detta förstör immersiviteten och kan ge orättvisa fördelar. Om du som spelare vet att en annan karaktär planerar ett bakhåll genom att titta på deras livestream, men din karaktär inte har någon information om detta, får du inte agera på den kunskapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? På tidigare servrar har jag haft möjligheten att spela olika karaktärer, delta i varierade rollspelsscenarier, och samarbeta med andra spelare för att skapa engagerande berättelser. Jag har erfarenhet av att hantera både lagliga och olagliga karaktärer, vilket har gett mig en bred repertoar och flexibilitet i mitt rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hej, Jag heter Adrian Shefqeti och har länge velat bli medlem på denna server. Jag har tidigare inte ansökt eftersom jag inte visste hur man gör, men nu är jag redo och ser fram emot möjligheten att delta i det fantastiska rollspelssamhället här. Med vänliga hälsningar, Adrian Shefqeti

Nekad.
Anledning:
Ai skrivet.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka