Nekad pasamada | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pasamada

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022076301/

Ditt Hex-ID: 11000013f49f18d

Vad är din discord tagg? jerrylainen22

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1735862580953.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? I och med att jag var inte kriminell och rp som icke kriminell och gjorde en dum sak som bland annat att jag tog ett vapen från en annan kriminell spelare. Som gjorde att det resulterade i en bannlysning och sedan så ändrades den mannen av 320 till en permanent band. Jag förstår vad som jag har gjort fel och förstår att jag får stå för mina konsekvenser och det jag har gjort. Jag förstår innebörden och att om man ska vara på servern så ska man kunna sköta sig och jag vet att jag har gjort fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt som icke kriminell och tog vapen från en annan spelare i hamnen som sedan gjorde att jag blev bannad av en okänd staff som jag inte minns namnet på sedan ändrades bannen av 320. Jag hade alltså tagit vapen av en annan kriminell i deras bil. Jag var inte seriös när jag spelade och hade inget förnuft. Det var det som hände iprincip innan de vart bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som jag sammanfattar de så var bannan korrekt då jag inte beteede mig på ett schysst sätt. Jag kunde inte göra och spela med rätt kort vilket resulterade i de bannade mig. Mycket hänger på mig och hur jag betedde mig. Det var mycket dumt. Inget fel på bannen. Det är 2025 och man kan ta nya tag och vill jätte gärna komma in igen. För att kunna rpa och kunna köpa ped och krim och fortsätta här. Jag förstår att min sätt inte var acceptabelt. Jag förstår också att om man beter sig som en korkad jävel får man skylla sig själv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banad för copbait och detta har jag tagit lärdom av och har inte uppstått igen. Detta var väldigt dumt men jag har aldrig upp repade det och har aldrig hänt igen. Jag kan nästintill alla regler på unive och jag har inte upprepat dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt på konsekvenserna för de säger allt om vad man hade kunnat göra annorlunda. Tänka med att spela med rätt kort. Så som man beter sig mot andra blir man behandlad själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja som sagt så skulle man använt hjärnkontoret, de vart en del dumheter som försigick. jag skulle tänkt på konsekvenserna och vad som skulle hända eftersom de inte var ett schysst sätt som jag betedde mig. Jag har lärt mig att om man inte kan bete sig och visa respekt har man inget att göra här. Som sagt kommer jag inte göra om det och förstöra för andra. man undrar i efterhand hur korkad man tänkte. Spela på ett sätt som ger en bra rp för alla så blir allt bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka