Nekad pasamada | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pasamada

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ifhnjsiofghjdops90fuew08u023/

Ditt Hex-ID: 11000013f49f18d

Vad är din discord tagg? #8322

Vem var det som bannade dig? jurdjx

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sade n-ordet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. awg var inne i sjukan och såg en svart kille på sjukan trodde ej han var svart för jag själv är svart irl och har det som vana

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej jag är ju mörk irl och har det som en vana, men samtidigt so rp jag som en vit karaktär och där gjorde jag mistaget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns bara att jag blev bannad för självförsvar och denna gången minns inte det andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hej, Så, jag skulle vilja börja med att verkligen säga förlåt för att jag använde det där olämpliga ordet på servern. Ok, jag inser nu hur störande och sårande det kunde vara för andra som spelade där. I efterhand är det uppenbart att såna uttryck inte alls passar sig här eller egentligen någon annanstans heller. Ärligt talat, från och med nu kommer jag faktiskt vara mer försiktig med mitt språkval framöver och se till att alltid behandla alla på servern med den respekt de helt klart förtjänar. Förhoppningsvis kan ni ge mig en möjlighet att bevisa hur mycket jag har tagit lärdom av detta misstag och lova er i samma veva att inget liknande ska hända igen. Så, ännu en gång ber jag om ursäkt för hur dumt jag betedde mig, hoppas innerligt ni överväger en andra chans åt mig. Tack ändå, väldigt snällt av er att ta er tid till det här.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag borde inte ha sagt n ordet jag ångrar mig mycket och det kommer aldrig hända igen kommer rp nästa gång ber om usäkt :(
för de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka