Nekad paronmelon | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

paronmelon

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anthon Nylund

Vad är ditt discord namn? paronmelon

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Arvid Fransson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kått, Glad och Tacksamm

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Växte upp i en dålig familj och blev indragen i det hela med alkohål röka osv sen kom det till att råna gamla tanter för några hundra lappar och nu är man här en person som lever ett litet svängit liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra mitt bästa för att ge servern allt rpande jag kan ( föstår inte riktigt frågan)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska försöka vinna utan att man ska försöka spela för “ RPandet “ och inte för att bli så stor och mäktig som möjligt. En rp på det viset kommer endast leda till en tråkig stämning då alltid någon från något håll blir missnöjd. Om man bara istället håller det städat och spelar för rp, så kommer det bli 10x roligare för båda parterna och inte bara för 1!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag försöker hålla mej till reglerna så mycket jag kan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man t:ex går och slåt / sjuter någon person av ingen tidigare andledning. VDM rent av att man kör över nån med en bil så att dom död / tar skada

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vet inget rikgit förutom att jag hade gärna velat komma in på en server😁

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka