Accepterad parneus1263 | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

parneus1263

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? alfred

Vad är ditt discord namn? parneus1_57886

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Dennis Fredriksson är 33 år och har alltid haft en stark känsla för rättvisa och att hjälpa samhället. Han kommer från en liten by i Sverige, men har bott i en större stad de senaste åren. Nu vill han bli polis. Dennis studerade ekonomi och arbetade inom finans, men nu föredrar han att arbeta för att hjälpa andra och göra samhället säkrare.
Dennis är känd för sin vänlighet och beslutsamhet. Han kan hålla sig lugn även när det är stressigt. Han kan lyssna på folk och prata med dem, vilket är viktigt för polisen. På fritiden gillar han att vara ute och gå eller cykla i naturen. Han är fortfarande i bra form. Dennis läser också mycket, särskilt böcker om att bli en bättre människa.
Familj och vänner säger att Dennis alltid är pålitlig och lojal. Han försvarar alltid andra. Han är en glad person som ser det bästa i alla och är älskad av alla runt omkring honom. Dennis har bestämt sig för att bli polis och vill göra staden han bor i säkrare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med social rp och en hög rp nivå och vara trevlig mot alla och bara ha det almment roligt inom rpn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska rpa bara för att vinna secariot och låta motsata sidda också vinna och att man inte blirt arg om man inte vinner scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, rdm, vdm, social rp, powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej att förutom att jag är taggat på att börja rp som medlem

Vidare du har 48h att ta din intervju lycka till

Skriv till mig i pm så du kan få din roll hittar ej din dc namn

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka