Vidare till intervju parawhy | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

parawhy

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? parawhy88

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isak Andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, social, skön grabb

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppväxt i stockholm med morsan och farsan i en lägenhet. Isak har inte alltid haft råd med allt han vill ha så polisjobbet har alltid varit en dröm i livet, Isak har studerat i polishögskolan för att kunna bli en del av unives poliskår. Alltid varit en dröm. Men om poliskåren sviker Isak så får han gå över till den kriminella sidan och sälja droger för pengar istället

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra humor, härlig stämning och kommer spela på Unive för att ge andra spelare en rolig upplevelse också. Jag vill inte att folk ska gå in på servern och ha tråkigt, utan jag vill att alla ska kunna ha kul och trivas. Det är något jag kommer att bidra med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte bara spela på servern för att själv ha så roligt som möjligt, utan också tänka på att det finns andra spelare som vill ha kul på Unive. Till exempel vid ett butiksrån ska man försöka hitta en bra balans mellan motparterna under scenariot så att båda sidor får en rolig upplevelse. Man ska inte ha en låg RP-nivå under exempelvis förhandlingen, utan försöka samarbeta. När scenariot är klart ska man följa alla krav och göra det man kommit överens om från början.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej. Jag har bara varit inne på Unive Roleplay några gånger tidigare, så jag har inte begått några regelbrott på servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear RP – innebär att man värnar om sin karaktärs liv och inte medvetet utsätter den för onödiga skador eller döden. Sunt förnuft – betyder att man ska tänka logiskt och inte göra saker som man aldrig hade gjort i verkligheten, till exempel åka fram till en polis och prata om olagliga handlingar eller begå brott på en offentlig plats. Sedan finns det flera andra regler, till exempel Cop Bait, Powergaming, VDM, RDM, NLR och många fler.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kommer vara riktigt aktiv så ba ett + att ta med mig

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka