Accepterad paraflaxd | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asdffdasasdf

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: paraflaxd

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/paraflaxd/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: paraflaxd

Vad är din discord tagg? $paraflaxd#9905

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Du har blivit avstängd för: powergaming. Återstår: 6 dagar 23 timmar 21 minuter"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag körde in i ett hus i ungefär 120km/h med en lastbil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade jobb som leveransgubbe för Postnord och var på väg till Mekonomen för att leverera ett paket. När jag åkte på vägen rattsurfade jag lite och märkte därav inte att jag skulle svänga vänster förrän kanske 30 meter innan svängen. Jag tvärbromsade samtidigt som jag svängde och förlorade kontrollen över lastbilen. Den åkte rätt in i en vägg. På grund av att jag hade bälte på mig åkte jag inte ut ur lastbilen, och jag dog därför inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom jag fann mig själv i en väldigt svår situation. Mitt fordon hade krockat och min kropp hade utsatts för garanterat dödligt höga g-krafter som jag borde ha dött av. Tyvärr gjorde jag inte det ingame. För att inte bli bannad av powergaming försökte jag hitta ett kommando för att döda mig själv(typ /die), men jag hann inte göra det innan jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kan inte komma ihåg att jag blivit bannad förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske hade åkt lite långsammare på vägen. Dock var det var ju trots allt min karaktärs val att åka för fort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig vikten av ett krock-script som gör att man dör om ens kropp utsätts för extrema g-krafter.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka