Nekad Paraboysen | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paraboysen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199010770589/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn IRL är Noah

Vad är ditt discord namn? Mitt namn i discord är WEED#9136

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ardan Baari men alla som känner Ardan kallar han för Arre. Ardan hade ett ganska hårt liv och är nästan alltid arg innan han kom till Sverige. Han bodde i En liten by vid namn Somalia tills han fyllde 20 år. Då slet han sig från familjen som bestod av en Mamma och en Bror. När Ardan gick i förskoleklass så hände det något hemskt, hans pappa blev ihjälskjuten för att han försvarade sitt hus från rånare. Ardan fick inte veta något förens han hade kommit hem från skolan. Ardan klev in genom ytterdörren och såg sin mamma ligga på hans pappas bröst med tårar som sprutade. Han hade inte riktigt fattat vad som hade hänt han sa bryskt på somaliska "Vad händer mamma!?". Han fick svar av en häftigt snyftande mamma som svarade att Ardan pappa var död. Ardan vart förkrossad. Sedan den dagen, så fort någon nämner Ricky som då är Ardan pappas namn så fylls hans ögon med tårar eller så ger han personen som nämnde namnet en smäll. Det är nämligen så att Ardan har en extremt kort stubin och när han väl blir arg gör han saker så att ångrar personen som gjorde honom arg att den ens blev född. Några år gick Ardan blev 14 år men han började hänga med några ligister som hette Simon och Trevor. Ardan började att röka gräs och skjuta vapen. I Kvina var Ardan alltid beväpnad med en Colt 1911. Just den delen att skjuta vapen i Norge är en så stor grej. Vad som var värre var att när de sköt med vapen var det i regel höga som satan. En dag när Ardan satt på bussen påväg hem från skolan insåg han att han var själv på bussen och att han ändå inte skulle av förens om 45 minuter. Så Ardan tänkte att det var en bra idé att tända en joint på bussen. Vad han inte visste var att bussen var en civil polis dom hade span på Ardan för att dem hade fått tips att han rökte. Så polisen tvärstannade bussen sprang back och ryckte spliffen hur han händer Polisen fick en rejäl höger men Ardan blev sedan dömd till vård för psykisk ohälsa. Efter det blev Ardan ren i några år. Men en sen söndag kväll i juli hade Ardan fått nog han sköt sig själv i magen mitt på stan han blev hittad och ihop sydd. Han hade blivit dömd till vår igen men samma dag som han hade blivit frisläppt tog han första bästa flyg till Sverige och startade om på nytt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har varit medlem på nive föut och har cirka 600h i fiveM. Jag har även bra erfaren heter avv all sorts RP och unive är en skit bra server för att Rp'n är så himla hög.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Extremt rolig RP samt en rolig karaktärr.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna låta någon annan vinna för att kunna hålla rollspelet till exempel

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på den till och från flera gånger men denna gång har jag bästemt mig för att stanna. Men jag hittade den först genom att mina vänner snackade om servern så jag provade och fastnade direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka