Accepterad Paraboysen | Medlem ansökning [Forsgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paraboysen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är Noah

Vad är ditt discord namn? LiL Tortilla#2490

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marko Ivanov och är 23 är gammal. Han är är ursprungligen från Bulgarien Samokov. jag älskar att köra motorcykel. Han är jus släppt ur finkan då han har suttit 2 år för olaga vapen innehav. I finkan insåg han hur extremt ensam han var, eftersom att hans mamma dög när han bara var 13 år. Den dagen glömmer han aldrig den dagen var den värsta i hans live. Han kom hem från skolan en tisdag precis som en vanlig dag. När han kom runt hörnet med bussen såg han att hans lägenhetshus var omringat av poliser och polis hundar. När han frågade en polis vad som hänt så sade han att det var en kvinna som hade blivit ihjäl skjuten i ett misstänkt inbrott. Marko frågade vilket lägenhets nummer och då sade polisen 8b. Marko vart på en gång förkrossad och insåg vad som hade hänt. Han såg sin lillebrorsa sittandes ovetande på en parkbänk. Marko sa till sin lillebrorsa: Du Theodor vad gör du? Theodor svarade: Inget nån snut sa att det har hänt nått med mamma. Marko svarade kom vi går en sväng och Marko berättade allt. Den dagen svor dem båda revange på dom som gjorde inbrottet. Men så var aldrig fallet för dom blev omplacerade till Sverige. Marko började slinga drugs i gatohörn och Theodor ovetande hemma. Men när dem blev äldre så började Marko sälja pistoler. Då märkte Theodor att något var fel eftersom att Marko kom hem med en massa pengar varje dag. En dag så kom en civilare till Marko, efter en lång jakt till fots blev han tagen och dömd. Han häll sina band starka med hans bror som kom och hälsade på nästan varje dag. Nu när han är fri har han inte riktigt bestämt vilken väg han ska gå. Men det tar vi reda på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att alla ska ha roligt och jag ska bidra med social RP och regel följande. Jag kommer se till att båda parterna ska ha roligt och inte spela för att ha mest makt eller pengar eller bilar eller liknande. Det är en stor faktor att ha kul!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha lika kul. Att man inte ska leka någon hjälte och vinna varje senario. Så om man är polis och det är ett juvel rån. Så kanske man ska släppa dem eftersom dem har gissla och inte bara pitta direkt utanför. Ibland kan det vara roligare att förlora ett senario än att vinna det.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här förut som medlem. Jag fick ett sug att gå tillbaks.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka