Nekad ParabolAntenna | Ban Överklagan [Blush]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ParabolAntenna

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198204891951/

Ditt Hex-ID: steam:11000010e94b32f

Vad är din discord tagg? kodakwhite69

Vem var det som bannade dig? B1ush

Bild på banmeddelande: BANNADFIVEMUNIVE.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för de missuppfattade situationen och tror att jag Lallar och slår alla utan anledning vilket jag inte gjorde!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade in i en bil som en grabb hade och jag bad om skjuts. Han bad mig hoppa ur och jag hoppade ur sen hoppade han ur och började slå mig jag slog tillbaka. Sen kom securitas in på parkeringen och började stoppa slagsmålet med batongen han råkade fight locka mina vänner som var i närheten av slagsmålet och securitas råkade slå ner dom istället. Jag sprang iväg tog en bil och körde iväg för att undvika bli gripen sedan frös det till och jag blev bannad för ''LALL''.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban jag LALLADE inte på någotsätt och jag slog inte alla som det står i min anmälan. Jag slog endast ner 1 person som slog mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Han slog mig först jag försvarade endast mig själv. Jag flydde från situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka