Accepterad para-knas | Whitelist ansökning [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

para-knas

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: para-knas

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199061928293/

Vad är ditt namn i verkligheten? George

Vad är ditt discord namn? geggi145#4198

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 1992

Berätta om din karaktär. Jag är en mycket social och glad arbetare i staden, älskar att träffa nya människor och hjälpa alla så gott jag kan. Sparar pengar till min drömbil och lyx kåken som jag ska jobba ihop till en vacker dag.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är alltid positiv och glad, älskar att träffa nya människor och lär känna nytt folk. Jag vill bidra till samhället så mycket som möjligt och tillsammans med alla andra personal få ett bättre samhälle.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har alltid varit den personen med en stark social förmåga och kunna prata med människor och kommer alltid med ett glatt humör. jag älskar just denna server och denna server är den enda jag spelar på. Jag har inga andra planer på att spela på andra servar då denna är den perfekta för mig.

Hur många timmar har du på FiveM? 76

Hur hittade du Multistaden? Youtube och en vän som rekommendera

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? denna server, ja. Jag är ny på att spela på sådana servrar och förstod inte riktigt reglerna på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, spelar enbart på er server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka