Accepterad para-knas | Ban överklagan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

para-knas

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: para-knas

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199061928293/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: georgosmerza

Vad är din discord tagg? geggi145#4198

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft, rånar på gz. Läs reglerna! :). Återstår: 6 dagar 23 timmar 54 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ni valde att banna mig då jag rånade tydligen på en greenzone. jag hade ingen aning om att det var en greenzone ute mitt i staden där man hyr en voi. det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min vän rånade en person i stan det var inte så mycket folk där utan så jag tänkte här kan man råna liksom. det var inte inne i nån butik eller utanför någon butik. så under rånet så kom admin till oss och berättade att det var tydligen greenzone.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel omedvetet, jag visste inte att vart exakt som är greenzone. jag trodde jag hade koll på läget men jag ska se till att läsa reglerna flera gånger.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare lärt mig för min tidigare bann att jag "lallar runt". jag läste reglerna då men ska se till att göra det flera gånger för det är mycket att komma ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde välja att råna någon utanför staden

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig vart greenzone är nu iallafall och har stenkoll på reglerna. ber om ursäkt. älskar denna server och ska fortsätta spela på den helhjärtat. tack

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Banöverklagande Arkiv
Hoppas du förstår vad du gjorde fel och istället har lärt dig något utav din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka