Nekad Paqussz | Medlem ansökning [panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paqussz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993259496/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Paqussz#4732

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Allan Smith. Allan är 26 år gammal och har gått polishögskolan. Hans mål när han kommer in i staden är att bli polis och göra samhället tryggt som han vill. Hans barndom var bra med hans familj och hans brorsa som var hans ända vän. När han var på skolan satt han alltid ensam och hade inga vänner bara på grund hur han prata. Alla tyckte han prata konstigt så ingen ville vara med honom. Hans mål är ju att skaffa vänner och få ett bra jobb. Egenskaper är väl hur han tror på sig väl och inte påverkar sig av andra, vad han vill göra för samhället. han vill hjälpa till folk där ute i samhället och Allan han älskar alla typer av människor han är inte stressad och han vill bara göra alla glada hela tiden han är också en väldigt positiv människa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Ni ska ta in mig för jag och min karaktär kommer bidra med unika scenarion som är roliga och bra. jag vill hitta en ny server som bidrar med bra rp men också bästa sociala rpn. Sen vill jag också att spela på unive för att mesta dels av mina kompisar kör på denna server. Och få ett lagligt jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att sträva efter suntförnuft. Hålla mig till reglerna. Sen kommer jag ha den bästa sociala rp som jag kan. Jag kommer bidra med bra scenarion med hög rp nivå och försöka ha dom så unika som möjligt..

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för makt och pengar. sedan ska du inte powergamea eller göra orealistiska saker ingame bara för att vinna scenariot. Du ska rpa för att ha kul och man behöver inte alltid vinna scenarion. Scenarion på rp servrar ska vara roliga för alla på båda parter.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka