Accepterad Paqussz | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Paqussz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Paqussz#4732

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Arne Malasika och han är 24 år gammal. Arne är en ung kille som har intressen för bilar men inte vill han jobba med det. Han vill jobba med polis yrket för att göra samhället tryggare det är det ändå målet han har för sig själv vilket gör att han mår bra när han gör goda gärningar. Nu när ni fått veta om hans intressen och så kan jag berätta lite mer om hans barndom, Hans barndom var väldigt bra gick bra i skolan och allt men var tyvärr väldigt ensam för ingen hade samma intresse som han och samma mål. Ingen brydde sig om att hjälpa samhället eller bli polis som han. Den ända personen som stötta han var hans far. Vid hans 12 års ålder var dom ute och fira han då kom det fram en man som hade precis rånat en butik kommer utspringades och hans far försöker stoppa han men möts av en kniv i magen. Efter den dagen har Arne lovat sin far att ta fast mannen och hjälpa samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Arne kommer kunna bidra med serverns RP genom att sprida ut sin glädje med att hjälpa samhället till folk.
Om vi ska gå med om vad jag som rpare kan bidra med är väl att jag strävar efter sunt förnuft sen såklart en minst lika viktig regel enligt mig social rp inget scenario är roligt om det inte blir nåt socialt. Jag har kört på alldelese för många servrar där man bara skjuter och inget socailt så det är det jag mest kommer bidra med. Sen kommer jag såklart att följa regler :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag som rpar oftast polis detta är en grej båda partar (polis och kriminell) ska sträva efter. Det innebär att man ska göra så det blir kul för båda sidor. Liksom en kriminell ska inte åka upp för ett berg direkt för att vinna scenariot. En polis ska inte pitta direkt i ett snutjag.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis

Tillbaka