Nekad Paqussz | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Paqussz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993259496/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Lucas

Vad är ditt discord namn? Paqussz#3459

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Larsson som är nyinflyttad till staden. Han e född 1990 så han är 31 år gammal. Han flyttade från sin gamla stad för att han hade en kriminell bakgrund i den staden och den bakgrunden ville han lämna och börja om på nytt. Tony är just nu deprimerad för vilka val han gjort i han förra stad och men han kan bli en rolig och glad grabb i han ljusa dagar. Hans intressen är Hockey(väldigt högljudd supporter till lagen han hejar på) . Sen gillar han bilar och hans favorit bilmärke e subaru.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag har varit väldigt aktiv och föregår med gott exempel så folk stannar kvar och tycker att det finns bra människor här

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive för att det är den största svenska roleplay servern och tycker det är en bra server så skulle vilja vara medlem på denna stad

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att kolla på listan på sveriges servrar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att få roliga scenarion med bra rp nivå men dom behöver inte vara roliga hela tiden. Och få min rp nivå till högsta grad

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på unive e att testa olika jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja har varit aktiv på centralen också då mina kompisar kör på den

Tillbaka