Nekad Paqussz | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paqussz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993259496/

Ditt Hex-ID: 11000013d923be8

Vad är din discord tagg? Paqussz#3459

Vem var det som bannade dig? Jag är bannad på discord servern och när jag försöker gå in på den kommer jag inte in i den och det står inte vem det är som har kickat eller bannat mig

Hur lång tid var din ban? Det står ingen tid på hur lång ban jag har

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ingen anledning de börjar ladda sen slutar. Det kan vara att jag är bannad från servern men de va nog länge sen för att jag kommer inte ihåg att jag gjorde nåt på servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det vet jag inte för att det står inget när jag försöker joina servern på discord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihåg för att jag försökte göra saker på servern sen gav jag upp sen börja påriktigt med rp igen nu förra månaden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte om det var mitt fel jag kommer inte ihåg vad jag gjort om det ens va mitt fel eller om det var min kompis som gjorde nåt. Men jag ber om ursäkt vad jag en gjorde och det kommer inte upprepas

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad innan på discord servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lärt mig mer om rp och själva servern innan jag försökte med det mer avancerande i rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad kommer jag följa reglerna och inte upprepa det jag nu gjorde på discord servern.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka