Nekad Paqussz | Ban överklagan [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paqussz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993259496/

Ditt Hex-ID: 11000013d923be8

Vad är din discord tagg? Paqussz#3459

Vem var det som bannade dig? Ofcvolle

Hur lång tid var din ban? 23 dagar 23 timmar och 69 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde över en person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lämna min bil i garaget vid torget och gick ut till en folkmassa och så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda och jag körde lite snabbt så kom en över vägen så jag råka köra över han.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Saktat ner istället för att köra fort

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA jag kommer köra saktare och se mig för ifall de kommer någon gåendes

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Tjena kompis, Utveckla lite mer på dessa frågor som t.ex "berätta exakt vad som hände innan du vart bannad" dels för att vi ska få en lite mer uppfattning om vad som hänt vi som inte bannat dig. Sen att du utvecklar de sista frågorna så kollar jag på de sen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka