Accepterad Paprika | Medlem ansökning (hyz0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paprika

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? paprika#5433

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Abdul och han är 24 år. Han har vuxit upp med kriminella föräldrar som han gjort flera bankrån samt mord. Ahmed såg sina föräldrar dö så om någon snackar skit om hans föräldrar kan han bli riktigt aggresiv. Han kommer inte döda personen men sakta sakta kommer dem börja känna döden framför sitt ansikte. Ahmed hade en syster men hon blev kidnappad av ett stort gäng i en annan stad (Infinity Roleplay) samt har han haft en bror som dog av ett skott i huvudet. Allt hände när Ahmed var liten så han har alltid gått runt med tanken att han ska hitta personerna som har dödat sin familj att han ska döda dem om han ser dem direkt. Ahmed är ganska tyst och han brukar inte vilja prata med random med olika personer (mest poliser) för han har varit mobbad i skolan från 3an till 1an i gymnasiet. Ahmed gillar också att vara ibland social med sina vänner när det gäller att han ska hänga med dem på baren eller sån saker. Han brukar inte dricka starka drycker som tequila, vodka osv. Han har suttit inne i fängelse några gånger pga han rökte vanlig ciggar. När han fick reda på det blev han helt chockad och blev sur på polisen. Hans dröm har alltid varit att få jobba i blåljus jobb så han har varit i alla jobb. Men han har alltid vilja bli chef där, det är hans dröm. Han kommer vara lung när han jobbar och han kommer va lite gangster när det gäller med gäng, men han kommer aldrig avlossa ett skott mot dem då han inte är kriminell. Ahmed kommer i princip vara lung fast bete sig kriminell fast han inte är kriminell. Hans favoritmat är korv med mackaroner och senap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion och med bra rp. Jag kan också bidra med att hålla en positiv känsla i scenarion och inte vara sur och tråkig hela tiden. Jag kommer också bidra med att va trevlig och inte skapa problem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att båda sidorna har roligt t.ex ett bankrån. Polisen ska också ha roligt (om du är kriminell då)

Hur hittade du Unive? Kollade på twitch och såg unive så ville ansöka hit tyckte det är roligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka