Nekad pappersrule | Ban Överklagan [2eeasy123]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pappersrule

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009442260/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e8929d4

Vad är din discord tagg? qtyd.

Vem var det som bannade dig? 2eeasy123

Bild på banmeddelande: univebannadjetteledsen.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig för att jag gjorde ett ganska stort misstag. Jag loggade in på en annan karaktär som var polis och gick in i polisens stash/bevisrum och tog en massa vapen. Sen hoppade jag över till min main och gav allt dit. Ju mer jag tänker på det desto dummare känns det. Det var verkligen ett dåligt val och jag ångrar det som fan nu. Jag fattar helt varför de såg det som ett ordentligt regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på min polis karaktär och tog vapen sen quitade jag, jag ser att jag fått en tagg från unive chatt av 2eeasy123, han hade skrivit till mig att jag skulle hoppa supp men jag ville riktigt inte för visste att jag ändå skulle bli bannad, jag hoppar support leker dum som jag inte borde gjort, 2easy säger att om jag kommer ingame och ger tillbaka allt jag har tagit så kan vi tänka på något annat istället för att jag aldrig kommer tillbaka på servern, jag går med på det för jag vill ändå ha en chans att komma in på servern igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban, det var helt och hållet jag som gjorde fel. Jag fattar verkligen varför staff valde att banna mig. Det jag gjorde var helt idiotiskt och jag borde aldrig ens ha tänkt tanken. När jag ser tillbaka på det nu så känns det bara ännu dummare. Jag bröt mot reglerna och jag får ta konsekvenserna för det. Det är helt rätt av dem att banna mig, och jag har lärt mig en rejäl läxa av det här. Jag ångrar verkligen att jag gjorde det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fearrpat jag har lärt mig av min läxa, jag lärde mig min läxa pågrund av att jag tänkte bara att det är ett spel som jag har lagt pengar på så det är ju liksom onödigt ifall jag köper kriminell roll sen vill jag inte tappa mitt vapen och liksom bara skjuter istället för att vara rädd om mitt liv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra allt på ett helt annat sätt. Istället för att gå in i polisens stash och sno massa vapen kunde jag bara tagit det lugnt och byggt upp min karaktär på ett ärligt sätt. Jag borde ha stannat upp och tänkt efter vad jag egentligen höll på med och vilka konsekvenser det skulle få. Just då brydde jag mig inte så mycket, men nu efteråt fattar jag hur sjukt onödigt och dumt det var. Om jag bara tänkt en extra gång hade jag sluppit hela den här situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har faktiskt lärt mig en hel del på den här korta tiden. Jag har fattat att jag verkligen måste tänka efter innan jag gör något, så jag inte förstör för andra spelare eller gör fler idiotiska misstag. Staff sa till och med att om jag lämnade tillbaka vapnen jag tog så skulle jag slippa bli permabannad, och det fick mig att inse hur allvarligt det var. Något sånt här kommer aldrig hända igen, jag har verkligen förstått att man måste sköta sig och följa reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår helt och hållet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka