Nekad pappatacklare33 | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pappatacklare33

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Ditt discord namn: greken5061

Ditt Hex-ID: steam:11000010b05515d

Vad för typ av beslut gäller det? Det gäller Sexuella Trakasserier.

Vem/vilka tog beslutet? BubbleGum

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs pga dom trodde att jag trakasserade en tjej sexuellt men egentligen så pratade jag med mig själv, Det började med att det vart lite bråk på aimo park och så kommer tjejen som jobbar där fram till mig och säger att jag inte får någon muffsi samt att jag är oskuld. Och då snackade jag bara med mig själv och sa "Jag får ingen muffsi grabbar jag är oskuld" jag fick inte se något klipp men dom förklarade att jag sa "Hallå bruden, jag är oskuld jag får ingen muffsi" Men jag vart bannad för Sexuella trakasserier mot en tjej. Jag sa den där meningen TILL MIG SJÄLV. Jag har inte trakasserad en tjej och skulle aldrig göra det i hela mitt liv, Jag sa till mig själv att JAG får ingen muffsi och jag är oskuld, Jag sa det till ingen annan jag sa det till mig själv. Det var absolut inte menat på något annat sätt, om ni kollar klippet så hör ni att jag pratar med mig själv.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt enligt mig för att jag pratade med mig själv. Som sagt så vart jag bannad för att jag tydligen gjorde sexuella trakasserier mot en tjej, när jag bara pratade med mig själv och sa "Jag får ingen muffsi jag är oskuld" Ni kan kolla på klippet själv och se för era egna ögon. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall ni tolkade det fel men sanningen är att jag pratade med mig själv. Det är så att jag har varit homosexuell för några år sedan men vart grovt mobbad pga det så därför är jag inte homo längre idag. Så man blir inte så jätte glad av att höra att man är bög när man själv blivit grovt mobbad för det irl. Jag ber om ursäkt igen för detta missförstånd och jag ber bara att ni inte drar in mina roller som jag har kämpat för eftersom jag tycker detta var en felaktig ban. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: BubbleGum skickade aldrig beviset så jag kan inte skicka något men här är klipp när hon tjejen kallar mig gay. https://medal.tv/games/gta-v/clips/kHPtcsN8g49UTVaTR?invite=cr-MSw2bk8sNDE5MzE1NDU0 I detta klippet så kallar hon mig gay, och som jag skrev i frågan över så har jag haft det lite tufft med det sexuella livet några år tillbaka och man blir inte så jätteglad av att höra det där hon sa. Tänk att i slutet säger jag att JAG är gay, inte till någon annan. Jag pratar om mig själv och inte trakasserar någon tjej.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Kommer granska ditt klipp senare idag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka