Accepterad Pappas.son | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pappas.son

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? pappas.son

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 1995

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Bronneby är 30 år gammal och är född och uppväxt djupt i dom småländska skogarna tillsammans med min bror Jens och våran mor och far. Tyvärr dog våra föräldrar i överdos tack vare knarkträsket vi befann oss i pga. att vi bodde i dom utsatta områdena och våra föräldrar var med i kriminell verksamhet, vilket gjorde att jag och min bror blev vilseleda in i det och började tissla och tassla med kriminell verksamhet också . Har under dessa 15 år knutit kontakter och hört att staden Unive är ditt man ska om man vill börja om på ny kula. Har under min uppväxt alltid varit intresserad av mek med bilar och att arbeta med kroppen. Har lätt att vika tillbaka till de kriminella handlingarna för att tjäna snabba pengar. Jag är 1,90cm lång och väger 95kg, tränade boxning & bjj (brasilansk jiu jiutsu) sen 10 år tillbaks för att kunna skydda mig och för att jobba mig upp i det kriminella spindelnätet. Jag vet att jag alltid kommer ha ett bagage med otrevliga saker från mitt förflutna MEN det kan gynna mig i att börja om på ny kula i en ny stad med. Jag kan försvara mig och är brutalt ärlig och tar ingen skit från någon, vi alla är människor och har samma värde oavsett om du är VD eller samhalls städare.
Framtiden ser ljus ut och jag har lagt allt det kriminella bakom mig och siktar på att äga min egna "Olofs Bil & Mek" .
drömmen är att alla ska hänvisa varandra till min verkstad, ska kämpa för att få den auktoriserad för att kunna hjälpa alla att ha dom grymmaste bilarna!
MEN ett litet snedsteg och "Olofs Bil & mek" blir ett skal för pengartvätt.
Det som kommer göra att denna karaktären sticker ut är att han har blivit lite rubbad från allt från sin barndom/uppväxt och han har dissociativ identitetsstörning (DID) alltså en personlighetsstörning mellan 2 personoer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roliga och spännande scenarion, få folk att skratta och kunna hjälpa till för att få folk att stanna i serven och känna sig sedda och trygga i detta!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte tänker på sin egen vinning! man kan tänka steget längre. Te.x om man är kriminell och man har kidnappat någon för att få fram information på dom eller dylikt. istället för att råna personen och åka därifrån och lämna personen, låt personen ta något foto för att ha bevis till polisen och till och med lyckas ta bilen du hade för att köra ut i skogen för kidnappningen för att personen ska kunna komma iväg och spinna vidare på deras "rp"

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM (random death match) dödar eller slår någon utan anledning, VDM (vehicle deathmatch) du använder dig av ett fordon för att döda någon utan motiv eller bakomliggandes scenario. NLR , du kommer ih¨g vad som hände efter du dog, du blev avrättad och vaknar upp sen springer du och berättar vem som dödade dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? det enda jag haft som erfarenhet innan är RP genom gmod.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vill bli bättre på RP och vill bidra med allt vad jag kan ge till er alla i serven! lätt att ha med att göra och ser fram emot att bli accepterad i UNIVE

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Intervju tid förlängd till 2024-03-08 Kl 15:00

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka