Accepterad Pappaelliot | Medlem ansökning [Swez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lilleskutt7k

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? lilleskutt #5638

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Nilsson och är 23 år gammal. Som person är han snäll, omtänksam och gillar att hjälpa till. Han har sen han varit liten drömt om att bli polis. Han växte upp med sin Mamma, pappa och hund, hans pappa har även lärt han en del om kåren då han också var polis. Det gick bra i skolan med betyg och Axel hade många kompisar som han känner än idag. Redan i 15 års ålder började han plugga på om polisen för att lära sig typ allt så att han kan bli polis när han är äldre. Åren gick och han gick samhälle i skolan och han var 100% redo att bli polis. När han tog studenten så var det på riktigt. Han började gå i polis högskolan och pluggade en massa. När han var redo at bli polis ansökte han och han gick massor av utbildningar. Men sen sa han upp sig för att kunna fokusera mer på sin familj. Men han saknar kåren och nu är han tillbaka och ska ta en intervju.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och bra rollspel och jag kommer att skapa många scenarion som är roliga för alla på servern. Jag kommer att utveckla min och andras rp på mitt sätt och jag kommer att försöka skapa roliga event eller liknande till alla. Jag kommer även att hålla mig till så laglig rp som möjligt i mitt rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska alltid ge motparten en chans att vinna i ett scenario som slagsmål, gängkrig, stormningar m.m

Hur hittade du Unive? alla mina vänner körde här så jag gav de ett försök o det var roligt så jag ska spela här nu

Tillbaka