Accepterad Pappaelliot | Ban Överklagan [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleskutt7k

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wexq20/

Ditt Hex-ID: 11000014ca3f3ed

Vad är din discord tagg? lilleskutt #5638

Vem var det som bannade dig? void

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230225_205135.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem sa i dm att jag pw men det gorde jag inte jag rpa så skadorna så jag vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åke bil med en vän sen krocka vi sen så rpa vi på skador sen åke vi vidare öfr vi skulle till trygg hansa sen blev jag bannad i 8 dagar så jag vet inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. kolla jag och en vän pke bil sen krocka vi 1: vi rpa på skador de hörde ksk inte viod;2; vi stog stilla ett litet tag så jag vet inte vad jag gorde fel faktiskt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet int jag tror jag råka slå en kille så blev jag bannad jag e it helt säker men om jag skulle veta till 100 prosent skulle jag säga det så klart

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte ksk rpat lite mer på skadorna ksk att jag svimma eller nåt eller att jag gick ut o la mig på marken eller nåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alldig rpa på skadorna mycket fast man har brott om

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa det förstår jag om ni it koddkänner / har dyxleki

Nästa gång din bil välter när du köper 150 i en kurva så ska du kanske dra ut på det lite mer och inte åka iväg direkt 10 sekunder efter. Tänk på din körning och din rp.
Godkänd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka