Nekad Pappaelliot | Ban Överklagan [IzY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleskutt7k

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wexq20/

Ditt Hex-ID: 11000014ca3f3ed

Vad är din discord tagg? lilleskutt #5638

Vem var det som bannade dig? lzy

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230225_205135.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vi va i en skottlosning sen körde vi upp på ett berg så flög vi lite upp i luften /fail rp lite jag vet jag visste inte att vi skulle flyga sry:(

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi prata med några grabbar sem kom en kille vi sa dra vi pratar sen drog han sen kom han tbx så då rika vi och sa dra säger vi vi pratar här sen drog han i gen sen kom han och börja skotta så vi dödas han sen kroka vi med en kille som körde på fel sida vägen!!! sen hoppa han ut och emote abusa så vi körde upp på ett litet berg sen hoppa vi lite som jag inte visste att vi skulle göra !!! sen så emote abusa han i gen sen döda han oss och han andra vi döda i början ressa sig själv så han kom bak i från

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gorde ett litet fel det står jag för jag vet att vi hoppa men jag visste int att vi skulle hopa så det va verkligen inte meningen jag ber om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigare ban var att jag glömmde rpa på mina skador det står jag för ;)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hadde kunnat bara köra däe i9 från och klippat och sen dra inm i suport o säga att dem skuter mig på o sånt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid köra där i från om dem får upp vapen först och alltid klippa allt som händer och gå suport:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa det förstår jag om ni it koddkänner / har dyxleki/ har ingen bild tyvärr vet it hur man tar bilder

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka