Nekad Pappaelliot | Ban Överklagan [Hellcat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleskutt7k

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wexq20/

Ditt Hex-ID: 11000014ca3f3ed

Vad är din discord tagg? Lilleskutt#5584

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? 105 dagar typ 70 dagar kvar och sen e jag bannad i dc där jag inte har gort nåt

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 1680445220647.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slog ner 2 personer på trygg hansa och så sa dem att jag ressar men jag kan it ressa för e it staff

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för när jag var på trygg hansa kom det en kille och börja slå mig sedan när jag slog tillbacka så drog dem hammarebejsbollträ sen drog jag sendan kom det en till kille och böeja slå mig så jag slog han sendan låg jag på marken sen dog jag sen sa dem att jag ressar mig själv när jag inte e staff

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gorde fel där för jag slog ner dem på allmän plats och döda dem de va it bra gort avmig jag tar åt mig min ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mins inte min tidigare ban för de va så länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hadde kunnat springa där i från eller sak t nån som va närar hjälp att dem slår mig eller ngt sånt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alldrig slås utan anledning och på allmän plats

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår er upp till 100% om ni it kodkänner + har dyxleki så denna ban överklagan e it så bra jag förstår om it nekar men bara så ni vet jag såtr för de jag har gort o kommer allldrig göra om det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka