Nekad Pappaelliot | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleskutt7k

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot welin

Vad heter du på discord? lilleskutt #5638

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. mig dagliga aktivitet. är att spela fotboll hänga med vänner, träna och ha det allmänt roligt.sen spelar jag även på unive som e välldigt roligt de e det jag gör om dagarna

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag va medlem i 7 veckor sen fick jag indragen med nu har jag varit medlem i typ 1-2 veckor

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet faktiskt inte om jag visse skulle jag skriva det

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. hålla servern ren från lallare,moddare och folk som allmänt lallar och hålla en ton till folk,och hjälpa folk som behöver hjälp,och hålla servern allmänt ren från lalla som sakt,

Varför vill du bli servervakt på servern? att kunna hjälpa folk så dem har en bra spel tid här hoss unive, och kunna kicka folk som lallar och hålla en bra ton så om folk slås på piren eller nåt mer så lalligt så kommer jag att ta hand om det för vi vill it ha lallare här på vår fina sever för alla vill ju spela här

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. tilliksämmpel om jag gör dett rån och jag ska fly och sen om jah har tappat poliserna kan jag it bara dva min bil och gömma mig i en buske/ om jag dör i ett skott senario kan jag inte bara ressa mig och vi säger att jag e på bil firman och jag dör från ingen stans kan jag inte ressa mig själv jag får rpa på att jag har svimmat/

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka