Nekad pappa lasse | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pappa lasse

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Larsson

Ange ditt födelsedatum 14 Juli 2004

Vad heter du på discord? Pappa lasse #8299

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån-14:00-23:00
Tis-16:30-22:00
Ons-16:30-22:00
Tor-16:30-22:00
Fre-16:30-02:00
Lör-12:00-02:00
Sön-12:00-23:00 och på lov och liknande så spelar jag väldigt ofta

Hur länge har du spelat på Unive? Tror att jag minst har spelat på unive i en månad men jag har fått över 200 timmar på en månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka göra jobbet för staffs lättare och klippa allt som händer och utifall det behövs kicka folk som inte följer serverns regler och sedan ta det med staffs alternativt skriva en ticket och skicka med allt videobevis och beskriva mitt perspektiv

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har varit med om många scenarion där folk inte kan bete sig och där dem förstör scenarion och först om dem inte lallar uppenbart och vill förstöra scenariot så kommer jag först skriva en varning innan kick och tänka efter om kicken har någon påverkan på scenariot

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är med i många scenarion och bag tror att jag kan förebygga mycket regelbrott osv på servern och göra jobbet för staffs lättare

Varför ska just du bli servervakt? För att jag tycker att jag har mycket kunskap av unive och rp generellt och jag kommer försöka avlasta staffsen så mycket så möjligt för jag vet att dem har extremt mycket jobb att göra på dagarna

Varför vill du bli servervakt? Delvis för det jag skrev ovan för att avlasta staffsen som har så mycket jobb att göra och även att förvättra rp nivån på servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan kick kommandon och reviva dm kommando osv jag har inte den bästa kunskapen gällande kommandon men jag har några vänner som är servervakt och jag håller på att kolla på deras live i dc och dem förklarar hur kommandos funkar och vad man skriver och vad kommandon gör

Är du whitelistad på serven? Jag jag är whitelistad och kriminell

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej jag har blivit felaktigt bannad en gång igår men det löste jag me pz moderartor

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka