pappa lasse | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pappa lasse

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Larsson

Vad heter du på discord? Pappa lasse #8299

Ange ditt födelsedatum 14 Juli 2004

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att då jag sökte medlemskap förut så var det folk som to bara skriftliga mer än vad dem tog muntligt och även att jag vill att medlemskap ansv. Jobbet ska bli lättare för alla så att fler personer kan få medlemskap

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag har bra koll på alla regler och jag har bra sociala förmågor att prata med folk och jag är bra på att märka om personen i fråga kan alla regler eller om man hör att dem läser av regler

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt och omsorg oavsett ålder kön och etnicitet man ska alltid ha ett trevligt bemötande mot perssoner

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man måste anstränga sig för att bli medlem på unive det går inte bara hur lätt som helst man måste kunna och förstå alla regler på servern

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Först av allt måste man kunna alla regler och förstå dem man kan ju kunna reglerna men inte förstå dem det är det jag skulle vilja ”lära ut” till dem som söker medlemskap

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Kanske ett av serverns viktigaste jobb (förutom staff mod osv) jag tycker att det skulle va ett väldigt stor ansvar att ta som medlemskaps ansvarig och även att man bestämmer om flera perssoner kommer in på servern eller inte

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag och fredag har jag skola och då är jag nästan alltid vid datorn efter kl 2 och tisdag till tors slutar jag fyra sen äter jag middag sedan sätter jag mig vid datorn igen. På loven spelar jag nästan hela tiden helgen spelar jag också nästan hela tiden

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej det gör jag inte

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja att jag känner mig väldigt taggad på speciellt muntliga intervjuer med folk och försöka hjälpa dem förstå regler om dem har några funderingar

+/- rep bra svar, men borde utveckla med och göra lite mer svar; men lycka till

Tillbaka