Nekad Pappa Lars | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pappa Lars

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2005

Vad heter du på discord? pappa lars#2428

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 717timmar

Hur aktiv kommer du att vara? 4

Vad heter du? Osman ericsson

Hur gammal är du? 23år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att alla ska kunna ha det bra i staden. Jag skulle vilja bli polis för det är roligt och jag vill hjälpa människor så att dom är tryg

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det är viktigt att alltid ska ha koll på det som händer runt om kring en då du ska ta ett säkert kort då du ska hålla dig själv och alla andra säkra. Det är också viktigt att man kan köra bil bra under både biljakt och när det inte är bråttom. Om du ser något litet så är det bra att kolla det då det kan utvecklas och bli mycket större. Det är bra om man kan hålla lugnet då det kan leda till slagsmål och andra större problem om du inte är lugn det gäller samma i stora brottsliga händelser då man måste lugnt säga info till sina kollegor så att dom hör bra och rätt så att det inte blir några missförstånd.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att olika poliser har olika uppgifter till exempel så finns det sjöpolis och civilpolis och några till. Jag vet också hur man använder radion och att man säger sitt Rakel nummer innan man säger något till exempel: 37-97 påbörjar trafikstopp. Jag vet också hur man hanterar stress, kritik

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit inspektör

Hur är du som person? Jag är en snäll person som gillar att hjälpa folk och skydda staden

Är det något vi bör veta om dig? nej

Tillbaka