Accepterad Papiltio | Medlem ansökning (DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Papilito

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/gigantiskschlong/

Vad är ditt namn i verkligheten? Åke Kinberg

Vad är ditt discord namn? Papiltio#8008

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Krille Johansson. Han växte upp i en medelklass familj i en liten tråkig by vilket fick honom att känna ett sug efter lite spänning hela sin uppväxt. Därför var en busig unge som snattade, sprängde brevlådor osv. Han kom till multistaden av misstag men vill stanna efter han ser allt spännande som händer där såsom stölder, gäng och kriminalitet generellt. Han är 26 år gammal och är mycket intresserad av bilar och andra motordriva fordon. Favoritbil är Mitsubishi eclipse 1995. Han har normal röst med en ganska normal klädstil. Han har även långt hår.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med rolig och seriös rp sen jag har spelat fiveM i över 300 timmar och har RPat på seriöst på servrar som Storstaden, Sjöstaden och swedish knight RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag slutade spela på en annan RP server vid namn sjöstaden eftersom att jag tyckte det blev tråkigt. Detta var för att många av mina vänner som slutade spela där och för att det inte var många inne på samma gång. Jag har hört väldigt mycket bra om unive/multistaden och har funderat på att börja spela här länge.

Hur hittade du Unive? Jag har såklart märkt att den finns för att den unive har flest spelare i sverige just nu, men jag har även fått den reckomenderad till mig av kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och bidra till servern med min RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att antingen äga ett gäng eller jobba på securitas och komma över det kriminella min karaktär har hållt på med länge.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka