Accepterad Papi123 | Medlem ansökning [Makos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Papi123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? BaTman

Vad är ditt discord namn? Batman

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. . Min karaktär heter Leif Larsson och har haft en väldigt jobbig uppväxt med familj. Skolan var skit tyckte han och fick knappt godkänt i några ämnen pga det var tråkigt och dåligt med familjen. Han blev snabbt insatt i den kriminella världen med droger av sina vänner i tonåren.. Han började då även hänga med äldre/konstiga snubbar som ville att han skulle bli deras springpojke genom att leverera deras gods till andra folk men det blev snart ett stort problem för honom. Han började sno grejer samt misshandlade folk för missbrukandet där hemma påverkade även Leif. Han planerar sin framtid att vara rik och känna bra folk samt kunna fortsätta med det kriminella och lägga allt det förflutna som familj bakom sig. En annan annan karaktär med samma bakgrund typ fast han blir polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med hög RP samt så kommer jag att alltid försöka bidra med det bästa/roligaste scenariot för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för alla och för det är roligt inte bara för att vinna för sig själv utan spela med alla andra och inte bara tänka på sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fivem regler: Meta gaming innebär att man tar info utifrån spelet in till själva spelet (ex): Jag ser på twitch om vart black market ligger då får/kan jag inte veta det ig. Annat ex på eran fivem server eller dom allla: Sunt förnuft är en av dom viktigaste största reglen i spelet för det innebär att man måste tänka logiskt. Jag kan inte köra på torget i 300 kmh sen köra på massa folk det blir också VDM/RDM.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yeess, har rpat inom Velo rp, Trakten rp, penguin rp och unity rp.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope men tack för jag fick ansöka!

Vidare till muntlig intervju.
Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka