Nekad Paperboyts | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paperboyts

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Ditt discord namn: Paperboyts

Ditt Hex-ID: steam:110000123456789

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim samt test medlem

Vem/vilka tog beslutet? izztey ludde

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs för att jag bröt mot en viktig regel som handlar om att alla ska spela rättvist och realistiskt, utan att prioritera sina egna fördelar på bekostnad av spelets integritet. Att jag tog ett vapen från min boss stash utan tillåtelse kan ha uppfattats som att jag försökte gynna mig själv på ett sätt som störde spelets balans och regler.

Hur är beslutet felaktigt? Jag vill bara förklara hur jag tänkte och varför jag tycker att beslutet jag fick kanske blev lite för hårt. Jag tog vapen från min boss bil utan att han visste om det. Jag förstår att det är ett regelbrott och att det kan räknas som powergaming eftersom jag prioriterade min egen fördel utan att det byggde på något rollspel. Men jag vill vara ärlig och säga att jag inte gjorde det för att sabotera rollspelandet. Jag visste inte att det skulle räknas som ett så stort brott mot reglerna. Jag trodde det kanske var okej eftersom vi var i samma gäng, och jag trodde inte det skulle göra någon skada. Det var inget jag gjorde för att förstöra någons upplevelse eller för att vinna något. Jag vet nu att det var fel, och det kommer inte hända igen. Jag ber om ursäkt för det som hände. Jag vill bara fortsätta spela. Hade jag fått en varning eller ett snack först, hade jag förstått direkt – det var aldrig meningen att gå emot reglerna på det här sättet. Hoppas ni kan se att det var ett misstag och inte något gjort med

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1241440997922308167/1399883286477668432/image.png?ex=688a9e68&is=68894ce8&hm=00acfb3018940093648c3b6635121e60acd6f373416fd5d5694225ec753eacaf&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

jag vill jätte gärna diskutera om ett lite bättre straff för jag känner att rollerna var lite hårt plus en ban, och om det så ni bestraffar så respekterar jag det, Men detta är den bästa servern jag spelat på och vill gärna fortsätta. och jag fick aldrig min medlems roll hade den i 3 dagar extra eller 2 dagar extra

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka