Accepterad Papegojan | Ban Överklagan [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirateboy32

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302483161/

Ditt Hex-ID: steam:110000150009cd9

Vad är din discord tagg? 4papegojan

Vem var det som bannade dig? Swifty

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-20 202301.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag personligen tror att staffsen banna eftersom jag snackade och tog info utanför spelet medans jag rpar och TAR in den infon ingame. Denna typ utav beetende tolereras inte i Unive och räknas som regel. Vi bryter då mot regeln "Metagaming" och jag förstår värför staffsen banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var då att vi blev nerskjutna utav poliser för ingen anledning. Dem började rikta när vi sprang runt och vi kom nyss dit. Dem tog upp vapen riktade sedan börja skjuta. Då så meta vi i klippet och man hörde oss snacka. Sedan blev vi tillkallade till support och visade klipp. I klippet metade vi och då fick vi åtgärder. Både parterna fick åtgärder och detta hände precis innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var 101% en giltig ban. Jag förstår värför jag vart bannad och det är klart o tydligt att vi tar info utanför spelet, in till spelet. Det räknas som regeln Metagaming. Jag förstår och tycker själv att detta är en giltig ban då vi gjorde regelbrott och det syns i klippet. Jag förstår och ber om ursäkt om det jag gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare bans och jag vet om det. Delvis felaktiga som jag vart unbannade för. Men har vissa giltiga bans också. Samt dokumenterar EJ mina gamla bans och förstår.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara deafat och jag borde inte suttit och tagit den infon. Det värsta var att vi satt i krim vc när vi meta och vi borde bara deafat. Hur enkelt som helst och jag borde helt enkelt bara suttit deafat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig delvis att jag inte ska göra om detta, samt har jag även lärt mig att ha kul medans du ej gör regelbrott. Detta är nåt jag ej kommer göra igen och ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka