Accepterad papegojan | Ban Överklagan [Mellevhc08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirateboy32

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302483161/

Ditt Hex-ID: steam:110000150009cd9

Vad är din discord tagg? papegojann

Vem var det som bannade dig? mellevhc08

Bild på banmeddelande: bevisz.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag prata ingame utav misstag. Min voicechat var buggad och jag råkade prata ooc ingame helt enkelt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag körde runt och jag åkte sedan till gänghuset. Sedan från ingenstans ändra jag inställningar på min voice chat och dåså råka jag prata ig jag vet dock inget om vad som hänt. Men till slut märker jag att min voichat e buggad så jag reloggar. När ja kommer in är jag då bannad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså skulle ej säga felaktigt efter som det är mitt ansvar att hålla koll på så micen inte är buggad. Så därför är denna ban giltig. Men samtidigt så är det tragiskt att min voicechat e buggad och jag ber så hemskt mycket om ursäkt och sånt kommar aldrig ske igen. Ingen gör de frivilligt antar jag!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare bans, inget jag dokumenterar men jag har vart bannad 4 dagar i rad, Varav tre felaktiga som jag fått unban för samma dag. Med det sagt för 3 dar sen var jag grön spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde hållt koll på mina voice chat inställningar och jag ska hålla koll o ha ansvar till nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig ganska mycket utav min ban. Som t.ex. hålla koll på voicechat så att den inte är buggad och jag ska hålla extra koll nästa gång, jag lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka