Nekad Papegojan | Ban Överklagan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirateboy32

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302483161/

Ditt Hex-ID: steam:110000150009cd9

Vad är din discord tagg? 4papegojan

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: UNIAAJJV.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då pling ljud, all day räknas som tredjepartsmjukvara och det är regelbrott. Minsta lila fördel som man kan lägga in i sina filer räknas som tredjepartsmjukvara och det är regelbrott inom servern. Detta är ett problem bland krim rpn som händer ofta och måste tas slut på det. Men återigen detta är ett regelbrott och regelbrott resulteras med ban. Beror på även vad för regelbrott och det tas hårdare åtgärder på visa regelbrott som t.ex. regeln som handlar om Tredjepartsmjukvara. Där man använder visa filer för att få fördel inom krim rpn. Jag använde all day sen det med pling ljud var rust headshot men ska vara helt rak och ärligt så ser man att det ger en fördel då man har personen från 200 meter bort att den dött. men iaf i detta fall hade jag headshot ljud och all day och blev bannad för det och jag fattar deras beslut / värför staffsen valde att banna mig. pling ljud som ger fördel för att man vet ifall nån är död eller inte och man hör ifall man dör från långt avstånd vilket också ger fördel, All day som ger fördel i natten att det är ljust och man ser bättre än alla andra och detta går imot regeln "tredjepartsmjukvara".

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skulle betala ut en grabb i vårt gäng och jag skulle köpa ut ett vapen till en annan grabb i vårt gäng. Jag rpade som vanligt fast hade nåt brazil grafik pack som var all day. Sedan när jag hade löst allt och köpt ut vapen och fritagit min grabb osv så bad rozi mig komma support och då så kom det 6 staffs i ett ärende. Dem ville att jag skulle skärmdela med ljud, Jag försökte flera gånger men det gick inte. Till slut undrade jag om det handlade om mitt då headshot ljud och jag erkände att jag hade nåt slags utav headshot ljud. Därefter blev jag permanent avstängd från Unive i FiveM servern för all day och pling ljud. Tycker ändå jag har bröstat en ban länge nu. Samt tycker jag väldigt dumt utav mig och därför är jag här och gör en ban överklagan då jag tycker att jag förtjänar en till chans på servern och jag vill verkligen visa min chans!!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var faktiskt en 100% giltig ban, jag tycker att det pling ljudet jag hade som gav mig mycket fördel t.ex. återigen höra från långt avstånd ifall nån dör eller inte vilket man inte gör i det normala headshot ljudet gör som GTA V har. Sedan finns det även andra fördeler som t.ex. När man skjuten nån i en bil och sedan hör ifall dem dör eller inte, det ger också fördel. Sen hade jag ju all day som också ger fördel i natten t.ex. Helt ljust och man ser MYCKEEEETT tydligare än vad man gör i ett grafik pack med natt! Så det gör ju bannen ännu mer giltig. Detta är solklar regelbrott vilket leder till permanent anvstänning då jag hade filer som gav mig fördelar "Soundpack me headshot fx, All day grafik pack" och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Återigen "100% giltig ban och kommer abolut aldrig ske igen inom några omständigheter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har tidigare bans. Dem flesta på servern har tidigare bans som sagt. Ja, jag har tidigare bans. Det är många som jag blivit unbannad utan att göra ban överklagan "Felaktiga bans" och det finns många som jag behövt göra banöverklagan åt för att sedan bli unbannad, sen finns det ban som jag har bröstat och tagit emot. Men ja, jag har tidigare bans och ja jag har tagit lärdom. Fast jag har ej dokumenterat mina bans eller antecknat dem över huvudtaget. Så ja, jag har bans och jag har lärdom men jag kan inte berätta om hela min ban historik då jag ej antecknat dem eller dokumenterat över huvudtaget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde bara bröstat och vara lojal till reglerna. Borde EJ ha Headshot Fx ljud eller All day pack. Borde bara typ ha vanilla/GTA V soudpacket eller nåt realisitiskt soundpack som inte består utav Headshot Fx. Samma sak me all day pack, det finns säkert många pack med natt också som gör så jag får bättre prestanda och upplevelse inom spelet och Unive. Detta är även nåt som aldrigggggggg kommer hända igen och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag kommer verkligen ta tag på denna chans och kunna bevisa att jag verkligen kan bete mig ifall jag får en till chans!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har tagit en hel del lärdom utav denna ban. Värför inte vara lojal till reglerna och spela regelbrott fritt medans man kan ha kul, har tänkt efter mycket som t.ex. "Värför inte spela utan att göra regelbrott och ha kul?" "Värför inte bara lyssna på staffs och följa reglerna?" "Värför få en onödig ban när du verkligen gillar att spela på Unive?" "Värför vara dum och göra nåt som detta?" Och MM. Har tänkt jävligt mycket och tagit jävligt mycket lärdom och det kan jag lova!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, förstår 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka