Nekad papegojan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirateboy32

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302483161/

Ditt Hex-ID: steam:110000150009cd9

Vad är din discord tagg? papegojann

Vem var det som bannade dig? klacksko och vossy ( 2 false bans i 1)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-09 144537.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 1, min klaksko ban fick jag pga av att jag skulle köra cs med min väns steam konto. Så jag fick ban. 2. VOSSYs problemspelar vänner blev lite arga för att jag gola ut dem för fusk, så då väljer vossy o false banna mig i unive medans jage bannad för "fusk, använder fusk för att få ped" Skojar du? Är du helt seriös, denna ban överklagan ska t ledningen för sorry. Det där är ba konstigt inte för att vara den. Bara för att jag gola ut hans vänner för fusk så blev dem arga och banna mig i Unive för fusk. Vivvo, sluta lyssna på dina problemspelar vänner

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var seriöst redan bannad för c logg när han banna mig, jag har all bevis och vossy/vivvo har erkänt till mig att han lyssnade på sina vänner och dem bad han banna mig för att jag gola ut dem för fusk. Jag har all bevis och vad han skrivit till mig i pm. Jag är false bannad på två bans. Helt enkelt han bannade mig när ja va redan bannad i 40 dagar varav 26 dagar till av min ban. Då unbanna han mig o p banna mig för "använder fusk för att få ped" rolig grabb, jätte bullshit

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig, jag har ej fuskat någonting. Bara att han ska lyssna på sina vänner för att få mig bannad. Har bevis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har tidigare bans men ej dokumenterat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? vne

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka