Nekad papegojan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirateboy32

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Med respekt vill jag tyvärr inte berätta.

Vad heter du på discord? 4papegojan

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo för att jag spelar bara inte i unive för att kunna ha roligaste rpn som möjligt från min del. Utan jag är även här för att kunna hjälpa till folk som dagliga problem dem har och jag vill kunna utveckla rpn i servern och få fram spelare till servern genom att ta medlemskaps intervjuer. Som 320master sa en gång. Icke medlemmarna är serverns framtid och genom att ta in spelare och ta medlemskaps intervjuer så samtidigt tar jag in fler och fler till servern vilket gör staff teamet och ledningen glada hoppas jag. Gör mig speciellt glad också för att verkligen förstå att jag tar in spelare till servern och utvecklar samt hjälper till. Samt vill jag bli medlemskaps ansvarig för att det känns typ som att man är en hjälte till servern. Pga av att man kan hjälpa till och ta reports ingame, man kan ta in medlemskaps intervjuer och man kan banna folk som stör rpn. Asså man hjälper allmänt mycket för att kunna utveckla då servern har på ett bra sätt enligt mig. Därför tycker jag att man är en hjälte för servern och då blir man nöjd. Därför vill jag ansöka till medlemskaps intervju:)

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Då jag är en spelare som är aktiv dagligen, tar reports och ser till så att allt funkar som det ska. Ifall jag blir medlemskaps ansvarig så kommer jag för det mesta lägga min tid på det PGA av att man kan bli upphöjd till staff ”har jag hört”. Samt att jag inte är korrupt vilket visa är. Agerar för det mesta på ett proffsigt sätt samt trevligt och jag kan allmänt mina grejer som medlemskaps ansvarig. Har varit staff samt medlemskaps ansvarig tidigare. Jag är även jätte hjälpsam och älllsskkkarrr att hjälpa till med olika saker samt älskar jag också att hjälp till folk personligt. Alltså personliga ärenden mellan mig och någon annan som innebär/handlar om något från unive eller i unive roleplay

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska kunna bemöta proffsigt och trevligt och kunna bete sig. Samt ska man kunna ha tålamod för att visa brukar avbryta folk vid olika situationer. Jag ska även kunna bemöta folk på så sätt som staffs gör. Alltså att man tar tips från staffs då staffs specifikt helper har samma uppdrag som medlemskaps ansvariga. Inte helt men för det mesta iallafall. Sen ska man kunna agera på ett sätt som samhället i unive vill att en medlemskaps ansvarig ska kunna agera och att man agerar på ett sätt dem förväntar en medlemskaps ansvarig ska bemöta någon

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man ska kunna vara en person som vet hur rpn fungerar. Då som medlem att man har gått igenom frågorna osv i muntliga intervjuen samt vanliga medlemskaps ansökan så när man redan kunna reglerna, rpn osv. Man ska allmänt kunna ha en rp som inte bryter mot en ända regel. Det krävs för det mesta som medlem här på Unive Roleplay. Man ska kunna veta saker o ting och man ska kunna acceptera olika lägen så som. Mot partnern vinner ett scenario osv. Sen att det som krävs som medlem här på unive är allmänt att man har en rp som inte bryter mot reglerna. Helst social rp också enligt mig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna bete sig. Inte lalla för det mesta då det är en ganska stor grej som förstör rpn. Lall är en grej som stryper rpn ordentligt då Lall är bara allmänt en grej som förstör rpn på ett dåligt sätt och det förstör ganska mycket liksom lall kan vara när man powergamer, rdmar och vdm asså allt liksom. Det behöver du också kunna som sagt alla regler från grunden till slutet. Reglerna är huvudsaken inom rollspelande och du ska kunna allmänt rpa utan regelbrott. Resulterar med 0 bans, inga åtgärder och du har fortfarande kul. Det som är det bästa med att kunna vara medlem och fatta att folk blir bannade för det men om man inte gör det så blir man inte bannad, det borde fler tänka på men som sagt kraven är att man ska kunna rpa utan regelbrott och man ska kunna veta om reglerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag tror för det mesta ta in medlemskaps intervjuer och ta medlemskaps ansökningar. Samt kunna ta reports inga skulle varit jätte kul. Och kunna allmänt hjälpa till med allt som medlemskaps ansvariga kan hjälpa till med. Samt vill jag kunna jobba så hårt tills jag en dag blir staff. Längtar om det händer isåfall.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer vara aktiv nästan varje dag med tanke på att det är typ skola varje dag, sen kanske jag inte är inne lika ofta i helgerna och lov, men jag tror att ni fattar värför.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Typ inte faktiskt!

+rep han skulle passa som MA med tanke på hans senaste timmar spelade. Har även en misstanke att han heter Abdi ifall det är vid erat intresse.

+rep Han spelar typ 10 timmar per dag så är nog bäst för positionen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka