Accepterad papa smurf | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smurfen Lukas

Icke Medlem
Meddelanden
358
Reaction score
27
Användarnamn: papa smurf

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=243151529&token=Frsy-diO

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Papa smurf

Vad är din discord tagg? Papa Smurf#7918

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? skjuter på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår helt och hållet varför dem gjorde det i efterhand eftersom jag stod pakerad vid torget garaget lite längre ner på gatan och då hoppa jag ur min bil och lutade mig emot den sedan komm någon springades i full fart då avfyrade jag 2 skott emot han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid torget lutad mot en bil sedan komm någon kille från ingen stans och hoppa in i min bil och då avfyrade jag 2-3 skott emot han sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en 100% rätt bann. Eftersom jag gjorde ju ett väldigt dåligt val eftersom jag blev så himla arg på killen som tog min bil och bara för han gör fel behöver ju inte jag göra fel och avfyra skott emot han och jag ångrar det jag gjorde verkligen och jag hoppas på en andra chans! :(

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo jag har blivit bannad ett flertal gånger och av dem gångerna har jag lärt mig väldigt mycket och tagit lärdom av alla mina tidigare misstag vilket jag också ångrar väldigt mycket .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo istället skulle jag bara skriva report på han eftersom det var på gz istället för skjuta emot han vilket var väldigt fel av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig skjuta på gz oavsett min tidigare efarenheter av sådanna senarion utan istället hoppa in i support ifall jag är osäker omkring sådant!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka