Nekad papa smurf | Ban överklagan (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smurfen Lukas

Icke Medlem
Meddelanden
358
Reaction score
27
Användarnamn: papa smurf

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/243151529/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^5 Papa smurf

Vad är din discord tagg? Papa Smurf#7918

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är bannad för combatlogg vid hamnen 4 dagar återstår.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att jag respawna för jag trodde senariot var över vid hamnen och det hade gått ungefär 30 min. så jag respawna sedan lämna jag spelet för jag verkligen var tvungen att gå även

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade en brödarskapet mc i våran helikopter och så skulla vi deala med ett annat gäng att dem skulle släppa våra grabbar sedan sköt dem våra grabbar så vi körde iväg med brödarskapet i våran helikopter sedan komm det andra gänget och hoppa in i en helikopter och börja skjuta mot oss i luften vid flygplatsen sen sköt vi tillbaka och sådant sedan började vår helikopter ryka så vi försökte landa sedan störta våran helikopter och vi sprängdes i bitar samt helikoptern och på något sätt drog dem ut oss ur helikoptern och en av det andra gänget började brinna av helikoptern och bara sa aj aj! sedan drog dem ut oss från helikoptern när allt var sprängt i bitar sedan la dem mig vid en container lite längre bort och tog min kofot sen gick det 10 min så komm dem tillbaka och sen gick och ungefär 17 min senare så hörde jag att en helikopter började åka och eftersom jag hade ligit där på marken i 17min utan att någon hade gjort något mot mig så trodde jag senariot var över! så jag respawna och sen när jag vaknade upp på sjukhuset så lämna jag eftersom jag var tvungen att dra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var 100% rätt och jag ångrar det jag gjorde verkligen

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jo jag har blivit bannad några gånger förut men jag har lärt mig av alla misstag för att bli en bättre rpare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo det jag hade kunnat gjort annorlunda när jag låg död på marken var att bara joina dems support samtal och fråga om senariot var helt över så att allt går helt rätt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. Oavsett om det har gått jätte långt tid och det känns som dem har lämnat mig, så ska man alltid hoppa in i support och fråga om man får respawna om senariot är slut!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka