Accepterad papa smurf | Ban överklagan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smurfen Lukas

Icke Medlem
Meddelanden
358
Reaction score
27
Användarnamn: papa smurf

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/243151529/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Papa smurf

Vad är din discord tagg? Papa Smurf#7918

Vem var det som bannade dig? Wille03

Hur lång tid var din ban? 19 dagar 5 timmar 32 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: RDM ~Wille03. Återstår: 19 dagar 5 timmar 32 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rdmade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så här jag snigel och valle och Kiras vi körde på motor vägen sedan åkte en bil förbi oss och då fick dem iden att råna dem och då körde vi efter den bilen sedan stälde sig en rs6 mitt på vägen och började smattra emot oss med uzis och då fick vi panik och föraren körde rätt framåt och eftersom vi trodde att dem var med han så började vi smattra emot han och då tog jag upp min pistol och bara sköt emot hans bil och dessvärre så dog då wille, Sedan stannade vi våran bil då var vi ungefär i paleto och då komm rs6 tillbaka och smattrade emot oss jag sköt emot dems hjul sedan kom dem inte tillbaka valle drog ur wille ur hans bil och tog ner han till dyket vid vägen och började söka igenom han medans jag gömde mig bakom en sten ifall dem skulle komma tillbaka då ville wille tydligen snacka med mig och sedan blev det ett support ärende och sånt och han ville bara snacka med mig och jag fick bara ett straff och jag fråga wille ifall dem andra kunde komma in i support ärendet alltså dem som var med mig och då sa han nej och då frågade jag varför han sa något med att jag rdma han och sedan byta han område och senare fick jag en bann. Sedan fick jag reda på av snigel att det var mamas bois i rs6 som sköt emot oss och så var wille även med i mammas boys, Men han påstår att han inte visste att de va dem och att dem hade jagat honom i support ärendet har klipp på hela scenariot ifall ni behöver se.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle väl inte säga att det var en helt rätt bann men jag skulle inte heller säga att den var felaktig eftersom från våran vinkel med rs6an som kom och spräjade emot oss vid den stunden så trodde vi såklart att dem var med han vilket dem var, Men jag anser att det var väldigt dumt av mig att ens avfyra ett skot emot han. Men från willes vinkel ifall det han sa i support ärendet stämmer så tycker jag detta var en 100% rätt bann. Oavsett vad det var så anser jag att jag har gjort ett väldigt stort fel och jag ångrar det från botten av mitt hjärta och jag vill verkligen be om ursäkt till wille.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett antal gånger tidigare, Jag har verkligen tagit lärdom från alla dem bansen. Jag ser väldigt alvarligt på mina banns och jag försöker ta så mycket lärdom som jag kan av dem för att förbättra min rp nivå på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle ha kunnat backa tillbaka tiden skulle jag valt att inte skjuta emot bilen i huvudtaget och bara ta det lungt
eftersom man skjuter ju inte bara så jag hade däremot kunnat skjuta på han däck ifall han hade skjutit emot oss (först)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket av min bann och en av dem grejerna är att aldrig skjuta först å bara ta det lungt i sådanna skott scenarion. Jag ångrar starkt det hemska jag har gjort ifrån botten av mitt hjärta och jag hoppas jag får en andra chans! :(

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka