Accepterad papa smurf | Ban överklagan (master nugget)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smurfen Lukas

Icke Medlem
Meddelanden
358
Reaction score
27
Användarnamn: papa smurf

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/243151529/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Papa smurf

Vad är din discord tagg? Papa Smurf#7918

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming,failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo det var ju så här vi hade precis rånat en och då kom en vit bil som hade sett för mycket så vi körde efter honom och sedan tappa jag kontroll över bilen och våltade ett varv och Landade på hjulen och då rpade jag att det avfyrades ett skott emot sebbe eftersom jag hade pitolen uppe hela tiden osäkrad sedan började han skjuta mot mina polare och då fick han pilot och sedan fick dem sebbe i huvudet med och körde iväg med sebbe i deras bil och jag låg medvetlös kvar i min buggati divo sedan efter kanske 5 min så vaknade jag upp och gick satt mig emot bilen och tog en alvedon 2 min senare hoppade jag in i min bil och då visade det sig att min bil var paj då haltade jag till sebbes bil och tjuvkopplade den och den hade punka så jag körde i 10 km i timmen mot ruzzy som hade kört till paleto. Pilot var ju ner skjuten som sagt, Jag var ju utbildad överläkare sedan tidigare så jag kollade hans puls och leta efter skador då skrev han i /me att han hade fått ett skott i axeln och ett i västen då tog jag av västen och tröjan och letade efter skador och hittade då ett skott i axlen då lindade jag bandage runt han som jag hade i min väska sedan så tog jag bort bandaget och tog ut skottet ur axeln på han då rengjorde jag såret pch sedan lindade bandage sedan stoppa jag in en andernalin spruta i han som jag hade i min väska och började utföra hlr och då vakna han till liv sedan slayade en staff honom för han tydligen inte skulle leva och sedan kom sebbes polare och så blev det skott senario och vi dog sedan blev jag bannad för fail rp och powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade rånat en kille sedan kom en sebbe då i en bil och hade sett för mycket då körde vi efter honom sedan våltade jag med bilen och då avfyrades det ett skott eftersom jag rpade att jag hade pistolen uppe hela tiden osäkrad i min hand vid ratten och då avfyrades ett skott när jag landade med bilen på marken igen då började sebbe skjuta mot pilot och ruzzy han dödade pilot men ruzzy fick då sebbe i huvudet, dem körde iväg. Jag var medvetlös sedan efter ca 5 min så vaknade jag upp och satt mig emot bilen och tog smärtstillande sedan tog jag sebbes bil eftersom min var paj och körde längre in e paleto. Som jag sa tidigare så var pilot död och eftersom jag var utbildad överläkare sen tidigare och räddnings tjänst ic så kollade jag puls och letade efter skador och allt, Jag lindade bandage runt hans axel sedan tog jag bort det och tog ut skottet då rengörde jag såret och satte på bandage på nytt och sedan slayade axel pilot eftersom han skulle vara död sedan kom sebbes polare som hade sett oss tidigare jaga sebbe då blev det ett skott scenario och dem vann jag blev då bannad för failrp och Powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 90% en rätt bann, men jag tyckte dem gjorde helt rätt

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit väldigt mycket lärdom av mina tidigare banns och jag ångrar alla dem bannsen så mycket men jag har verkligen lärt mig mycket av alla minna banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp jag hade kunnat gjort extremt många saker annorlunda typ som att rpa medvetlös tills ambulans kommer och att inte hjälpa någon om man är utbildad sjukvådare eftersom dem behöver komma till sjukhuset samt att inte rpa på det jag gjorde med min pistol i krocken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig väldigt mycket av min bann och en av dem sakerna är att efter en sådann volt kan bara sjukvådare hjälpa mig, och att inte rpa att det avfyrades ett skott under en volt med en osäkrad pistol i handen (Alltså inte rpa på det) Sedan att jag inte får hjälpa någon oavsett om jag är utbildad sjukvårdare eller inte eftersom då måste han till sjukhuset

Har du läst våra regler? Ja

Din tråd har blivit godkänd och flyttad till ban överklagan akriv. Jag hoppas du har lärt dig över dina misstag :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka