Accepterad PantUffe | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PantUffe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873305434/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love Gullbrandsson

Vad är ditt discord namn? Uffe#0040

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Hans namn är Jhon Jairo och han är 25 år gammal. Han är född i stan och uppvuxen med sin mamma och syster, då hans pappa lämnade familjen när han var 4 år gammal. Han är uppvuxen med en snäll mamma som gav honom mycket kärlek som ung, och en syster som han var väldigt nära. När Jhon Jairo var 18 år, var hans mamma och syster med om en tragisk bil olycka, som slutade med att båda dog. Sen dess har Jhon Jairo levt själv i stan, och han letar nu efter jobb då han är arbetslös.

För han är inte pengar viktigt, det är gemenskap och kärlek. Han älskar att umgås med folk, och lära känna nya människor.
Han brinner för bilar och fotbolls, och hans drömyrke är polis.
Jhon Jairo är en väldig snäll och trevlig person, som vill hjälpa till och göra skillnad i samhället.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en seröst RP:are som gör min sak seriöst. Jag hjälper till, och försöker göra skillnad på servern.
Jag tar allt på fullast allvar, håller mig till serverns regler och allmänt sköter mig.
Jag brinner för RP servrar, och tycker det är skit kul att ha en karaktär som är som ett andra liv.

Skulle jag blivit whitelistad, skulle jag tagit hand om den rollen ordentligt! Jag skulle skaffa ett jobb och försöka göra skillnad i Multistadens samhälle.

Jag är allmänt en social person , och som sagt så brinner jag för RP och tycker denna servern är en seriös och bra server, med bra support .

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna servern har ett stort community med många spelare, mycket personal och trevliga personer. Jag har också några kompisar som är whitelistade, och det skulle vara kul att också bli det, då jag vill göra skillnad i samhället och kunna skaffa mig ett jobb.

Hur hittade du Multistaden? Genom några kompisar, som spelar på denna servern ofta. Sedan har jag hört talas om den tidigare genom discord vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra skillnad i multistadens samhälle, att få en seriös karaktär och använda ett rollspel som om det vore mitt eget liv.
Mitt största mål är att grinda mycket, få bättre jobb som är mer betydande genom tiden.
Jag försöker också hålla mig till att vara en social och trevlig person och hela tiden hjälpa till om det behövs, vilket jag lyckats med jätte bra under den tiden jag spelat på servern.

Jag kommer satsa fullaste allvar för att verkligen få en bra status på detta community.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen speciell faktiskt, spelar lite olika men ingen jag riktigt satsat på som denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka