Accepterad Pantos Paule | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pantos Paule

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/smhiled/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Smhiled#9719

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Pantos Paule är en 18-årig junior mekaniker som gillar matlagning, bilar och att framförallt meka. Han är inte så blyg men snäll och trevlig, men kan också vara mycket självisk och lite otålig.
Han är en kristen som definierar sig själv som gay. Han har en utbildning som mekaniker och drömmer om att få jobba som en. Under hans uppväxt var drömmen att kunna meka med sin pappa i garaget men orkade inte lära sig. Numera så känner han skuldkänslor för att han inte lärde sig meka och gjorde det med sin pappa så han har tagit på sig att bli bilmeck och slutar inte förrän han har uppnått sina mål.
Fysiskt sett är Pantos i ganska god form men skulle kunna behöva en lite större dos av fysisk aktivitet i veckan. Han är lång med mörk ish hud och har svarta dreads. Ofta ser man honom klädd i en gul kavaj och gucci flip flops.
Han växte upp i ett fattigt område i rinkeby. Han uppfostrades av sin far som drev en egen bilverkstad, hans mamma hade gått bort när han var ung. Därför finns inget större minne av henne kvar.
Han är för närvarande singel. Hans senaste romantik var med en snabbmatsarbetare som hette Catrina Wattson, som var 1 år äldre än honom. Wattson dog 2014. Dokumenten rapporterade dödsorsaken: "Bil-olycka"
På fritiden har Pantos ett stort intresse för både racing och att mecka bil. varje fredag bjuder han hem grabbarna för att titta på fotboll och ibland ut och cruisa på motorvägen.
När han sitter själv i sin lilla håla så gillar han att mecka med sin bil eller bara sitta och slöa framför tv:n.

Varför ska just du bli whitelistad? Har goda förkunskaper inom roleplay, samt kommer att bidra till att utveckla serverns generella roleplay nivå och föra fram förslag som kan förbättra servern i framtiden. Aktivt deltagande!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har goda förkunskaper inom roleplay, samt kommer att bidra till att utveckla serverns generella roleplay nivå och föra fram förslag som kan förbättra servern i framtiden. Aktivt deltagande!

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom fivem eftersom jag såg att servern hade många spelare så då tyckte jag att det kunde bli roligare att köra på en server som har flera spelare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa långa och realistiska scenarion för inte bara min egen vinning utan även för andras för att alla ska ha kul ihop.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat andra servrar tidigare men har inte varit aktiv i dem för att skoloan har tagit upp tid och de har inte varit så aktiva servrar med många spelare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka