Nekad Pantos Paule | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pantos Paule

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/smhiled/

Ditt Hex-ID: 11000011b3492d5

Vad är din discord tagg? Smhiled#9719

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov powergame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var för att jag antingen, körde fort, eller att jag flög med bilen och voltade några gånger när jag krockade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde fort med min bil på motorvägen och tappasde kontrollen över bilen. Sedan så sträffade jag ett staket och började volta, jag flög ganska långt med bilen innan jag landade. Sedan typ 10 sekunder efter kraschen så blev jag kickad från servern och avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. § 1.8 POWERGAMING
"POWERGAMING innebär dels att man använder sig av omänskliga krafter som att till exempel att framföra ett fordon trots att man precis krockat. Att endast spela för makt och pengar och att endast uppnå enskilda mål i sitt rollspelande räknas också som POWERGAMING"

Jag använde mig inte av omänskliga krafter. Bilen gick inte att köra efter att den hade gått sönder. Jag kanske flög lite med bilen när jag krockade men det var endas för att vi krockade och studsade upp. Jag spelade inte för makt, pengar eller egna mål. Så jag tycker att detta är en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång var när jag stal en polisbil och det har jag inte gjort sen dess. En annan avstängning så blev jag stoppad av polisen och då kraschade mitt spel så jag fick en 30 minuters avstängning för undvik rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra långsammare med bilen så hade jag inte kraschat och förmodligen inte blivit avstängd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte köra så fort.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top