Accepterad PanteroZ | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PanteroZ

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198276831476/

Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? PanteroZ

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Asså han kommer ju vara kriminell med högstsannorlikhet men det finns en liten chans att han tänker om i livet och slutar med det han gör för han inser hur dumt det är för att han har suttit inne i nästan 5 år or han är 24 år han hade även en stökig barndom med missbruk av alkohol/droger som hans föräldrar höll på med och då trodde han att det var så man skulle leva när man var liten men sen när han satt bakom galler så tänkte han om sitt liv och om han skulle starta om på nytt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill komma över till svenska serverar eftersom att jag för tillfället bara kör på amerikanska serverar och så att jag faktiskt kan få uppleva andra serverar och nu spenderar jag mest tid på RedlineRP när jag kör FiveM så att som sagt jag vill kunna ha lite bra serverar att köra på så att det inte är samma server hela tiden för det blir långtråkigt, jag vill även hitta en server med bra staffs och det tror jag unive har, jag har en magkänsla över det och den servern jag spenderar mest tid på har faktiskt dåliga staffs

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har tittat på lite streamers som kör på unive och när Cosmo_bt kör så visar han mycket av unive och det får mig att vilja pröva om jag får samma känsla som jag förhoppningsvis kommer att göra.

Hur hittade du Unive? Tittade på streamers och det verkade intressant

Vad har du för mål med ditt rollspel? som det står i nästa fråga, försöka få så bra RP senarion som möjligt och att kunna försöka variera lite med mina jobb jag kommer att ha på unive så att det inte är samma saker hela tiden som sagt och att jag ska variera med hur jag tjänar pengar så att det inte blir droger hela tiden utan kanske jobba som en vanlig människa och tjäna pengar på det sättet så att jag försöker hitta olika sätt att göra alla möjliga saker på

Vad har du som mål att uppnå på Unive? gå med i nått gäng och lämna efter ett tag för bra RP senarion och så kanske fixa andra jobb i framtiden så att det varierar lite men jobb så att det inte bara är kriminella jobb/saker jag kommer göra

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja men inte svenska serverar, Jag är whitelistad på RedlineRP som är en amerikansk server som är en av dem mest kändaste serverarna efter NoPixel skulle jag säga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka