Accepterad .PantARN- | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.PantARN-

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? .PantARN-

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mark Smith 35 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Rättvis, Seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mark är en laglydig medborgare och har tidigare jobbat som polis i 8 år, något han började studera efter sin värnplikt som stridsbåtschef på AMF 4 i Göteborg. Han har dom senaste 3 åren bytt yrkeslinje mot räddningstjänsten, ett arbete där han nu trivs gott. Mark är uppvuxen i Umeå där han även gick polishögskolan som 21 åring. Han är född 1989 vilket gör han 34, snart 35 år gammal. Utöver arbetet trivs han till sjöss men är också intresserad av jakt och fiske, han gillar starkt friluftslivet. Mark arbetade även en kort period som timvikarie på ambulansen. Marks framtidsplaner är okända, med hans arbetsvilja inom blåljusverksamheten finns kvar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös och aktiv spelare som är laglydig. En karaktär som brinner för det han gör vid rätt match, men också spelar rättvist.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för egen vinning, alltså i fördel för sig själv utan för att även motparten ska lyckas med sina mål och scenarion, allt handlar inte om att ta, utan att ge också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, dock 6-7 år sedan och har inget minne av vad som hände, skulle anta att jag gick för långt och itne kunna bete mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Kapital 4.2.a, ha en genomtänkt och välplanerad karaktär som är unik och bidrar till RPt. Kapitle 4.1.c innebär att jag gör allt för att få polisens uppmärksamhet på ett icke-realistiskt sätt. Tillexempel åker för bi och tutar på en parkerad polisbil för att sedan bara gasa iväg allt du kan.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tog i somras studenten från gymnasiet där jag studerade jakt och viltvård, en skogsbrukslinje med jaktinriktning i Älvdalen, norra Dalarna. Jag kommer egentligen från Söderhamn, en fin skärgårds stad i Hälsingland. Utanför jobbet är jag sedan 4 år tillbaks inom Svenska Sjöräddningssällskapet och älskar skärgården. Vad det gäller FiveM är jag med i Stockholm Emergency Clan där vi spelar Tisdag, Torsdag och Söndag 19-21 och jag är där brandman sedan 2,5 år.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka