Accepterad Pansar_Svennen | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigGurk

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? BigGurk🥒#6969

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Adil Calif och är född 2000 jag växte upp med min ensamstående mamma och min bror som tog hand om mig med begränsade pengar. Jag och min bror blev väldigt nära under min uppväxt och han lärde mig mycket om hur det var i livet. Jag kunde inte gå i skola dom första åren för att min mamma inte hade pengar men när jag började skolan fick jag tillgång till skolan. Jag hade inte så många vänner och började vara lite mer med äldre. I 7:an när jag var runt 14-15 så valde jag fel spår i livet och blev en kriminell. Jag har med i flera gäng och det gick bara neråt. Men för unifär 3 år sedan så lyckades jag ta mig ifrån det hemska. Jag fick ett jobb på en bilfirma och kännade lite pengar. Nu så är jag 23 och har en bror som jag lever med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt mogen, bra och vuxen nivå av RP. Jag kommer till exempel skriva i en bil crash /sme Ont i kroppen. Eller /sme Svimmar. /sme Vaknar. Jag har spelat på unive förut och jag har spelat på andra serverar också så jag har lite erfarenhet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att det är inte bara för dig själv och blir rik bara för att satsa på det. Utan det finns flera sätt och göra andra saker. Du ska inte bara spela för din egen glädje utan du ska respektera och spela så andra också tycker det är kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive RP genom ett par kompisar som har spelat och spelar på denna servern. Dom sa att den var bra och jag tyckte det samma. Jag har också även sökt en bra och realistisk Svensk RP server

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka