Nekad Pansar_Svennen | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BigGurk

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447578541/home

Ditt Hex-ID: 110000158a697ad

Vad är din discord tagg? BigGurk#6969

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-04-27 19_50_19.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det valde att banna mig för en ljus röst vilket jag kan förstå för en vuxen man låter inte så. och att jag tog ut ett basebollträ

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren sålde lite kontrakt så min bror alldrig gav mig pengarna och var väldigt trög med det. Då tog jag fram mitt basebollträ ur backluckan för att skoja. Jag tänkte slå honom en gång men han slog mig först så jag slog honom aldrig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel med att ta fram basebollträ på piren alltså allmän plats och att spela som en fullvuxen man med ljus röst. Men jag slog alldrig något vilket är konstigt för jag blev bannad för RDM alltså random deathmatch vilket alldrig skedde. Jag tycker inte att jag behöver bli av med bannen men att ge mig ett lite mildare straff än 3 dgr.. Detta är inte en överklagan på ljusa röst bannen utan mer RDM

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hart blivit bannad 3 gånger innan då det ha varit helt annorlunda. Förutom en gång där jag blev bannad 10 minuter för ljus röst. Efter det så laddade jag ner en vc. Nu så trodde verkligen att jag hade en vc på men tydligen inte. Sedan så den andra bannen var att jag körde på tereng med fel däck alltså sunt förnuft. Men efter det så lärde jag mig att tänkte på det mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat struntya i att ta fram basebollträ och dubbel kollat min vc,.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka innan jag gör vissa saker och att alltid dubbel kolla min vc så den är på och fungerar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut det förstår jag

Du blev bannad för RDM för du försökte slå han, Om han dochar eller ej så försökte du fortfarande slå han utan en anledning. Nekad

Tillbaka